<3

HEJ. Tre dagars tystnad! Well, här får ni mina tre senaste dagar:

Måndag: Usch. Jag kommer inte ihåg! Skola tror jag. Jo, och efter det var jag med Rebecca. Vi drog på Willys och 'inhandlade' massa gott. Ben&jerrys, powerking, chips, cola, godis, dipp osv. Sen lana vi! Eller "lana". Jag somnade, men det var ju inget ovanligt.

Tisdag:
Jag var hemma. Gjorde ingenting. Låg och sov i stort sett. Sen sov jag ingenting på hela natten!

Onsdag: Var helt död. 'kämpade' mig igenom skolan, och efteråt drog vi till Luleå för att inhandla nytt golv till mitt sovrum, jag, pappa, jennifer, samme och frida :) vi käkade på max också. Efter det blev det bio och Alice i under(livet)landet. Sjykt bra men blev långtråkig mot slutet. haha! :>

Idag: Skola/samme/sovit. HErå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0