<3

Egentligen finns det inte så mycket att skriva, du vet redan det mesta. Och jag vet att jag inte är världens bästa - långt ifrån. Jag försöker dock så gott jag kan att göra dig nöjd, även om jag för det mesta misslyckas. Jag vill säga tack för alla gånger du stått ut med mina humörsvängningar, trots att du inte behövt det. Och alla nätter du legat och hållt om mig utan att säga något när jag gråtit mig till sömns. Och alla gånger du strykt mig över kinden för att lugna ner mig, dom gånger jag knappt vetat själv vad jag gör pågrund av ångest. Fanns det ord för hur mycket jag älskar dig så hade jag skrivit ner dom direkt. Jag är världens gladaste som har dig. Du gör mig utan tvekan till den lyckligaste människan på denna jord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0