That's the man he was, have you heard enough?

Tja.
Vet att uppdateringen suger, men orkar knappt ta mig tid för att skriva. Så, det får bli lite glest men huvudsaken är väl att jag iallafall skriver. Dom senaste dagarna har varit helt okej! I onsdags var vi på bio iallafall. Och efter det så drog vi in mot stan och träffade Rebecca, Bella och Marcus. Även min kusin och hans fjortiskompisar var där! Vi drog vidare mot norrstrand för att grilla, men vi var inte så smarta och kom inte på förän där att vi inte har nå ved (y) vi 'gungade' på träningsgrejerna dom har där, och sen gick vi tillbaks till stan. Sen vidare till faster och mös på med valparna, och sen skjutsa hon hem oss. Dagen efter drog vi också in till stan för att vara med samma folk. Gick till norrstrand, och sen vidare till södra. Jag och Rebecca åkte lite båt med ante, jimmy och lilltobbe. Smed på! :D Sen vidare till Öjebyn till mig, och härifrån hem till Jake :) Hos Jake var Johanna, hennes kompisar från älvs tror jag?, Rasmus, jojk, tina, frida, bella, rebecca, jake osv. Efter ett tag kom luleborna som bestod av: Simon, kru, tobbe, martin och johnny. Svinkul att träffa kru&simon iaf! Var längesen =) jag drog hem realtivt tidigt. Orkade inte vara där :p och igår var vi som bara hemma. Idag med (y) skönt =) nu ska vi dock se någon film, så bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0