STOCKHOLM, BABES!

hellyeah. Sitter här dock, efter en hel jävla dag med shopping, med världens jävla värk under fötterna och en rygg som jag knappt kan böja. Ska inte klaga, är superkul här och med rätt folk blir det ju ännu roligare. Hade dock inte suttit fel om Samme också var här! Regnade som fan när vi kom fram, men det hindra oss inte för att gå till slottet. Var världens jävla liv där bara över nå jävla vaktbyte. Blev fan besviken! haha. Efter ett tag gick vi vidare, och på vägen hittade jag och frida en ben&jerrys-glass affärs grejsimojs. Blev att handla glass! :D Fish food som vanligt. Godast! Sen taggade vi vidare längst gamla stan och jag fick syn på den snyggaste jävla t-shirten jag sett på år och dar - JACOB BLACK! Jag blev överlycklig. Kunde inte hålla mig ifrån den, så även fast priset var högt så fick jag med mig den :') smid! Vi drog även till globen och shoppingcentret där. Träffade på Linus och Sluggan. Sen drog vi hem, sen in till Solna och käka och nu sitter vi här. Ska strax kolla msn och lite bloggar, sen ska jag gå iväg till rummet och färga håret ;-) mys. Jaja, med det säger jag godnatt, och saknar dig älskling <3

Med mig hem fick jag; Tishan med Twilight-jake<3, en bh, mjukis-shorts från bikbok, hårsnoddar, hårfärg, plånbok och grejsimojs. Ni får se bilder då jag kommer hem! ;-) tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0