Jag vill sluta andas luften av stress och besvär.

SERIÖST! Första dagen på sista veckan och sen är det sommarlov. Fyfan så jävla skönt! Var allra sista förmiddan i klassrummet innan sommarlovet också. HERREGUD! Imorn blir det en jävligt soft dag med lite möten och sånt, inget jobbigt. Onsdag ska vi typ hålla på i köket inför avslutningen på torsdag, och fredag är det fucking stockholm. Kan fan inte bli bättre alltså! Ojoj. Har gått fort nu alltså! Yeye. Vad finns det mer att berätta då? Jag håller på ta hem The Hills, första säsongen. Blir att nöta det dom få gånger Samme inte är här. (Y) haha! Och imorn ska vi iväg till havsbadet för treornas avslutningsbal. Ska bli jävligt intressant faktiskt :) Och sen vet jag inte vad mer veckan har att erbjuda. Mest packning och tvättning och sånt! Ojoj. Känner mig glad nu och ska laga maaaaaat, så jag skriver kanske sen. Hoi!


världens finaste. jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0