Jag älskar att ha dig nära.

Hoi.
Idag smsade jag Samme och bad han komma hem till mig. He did! Jag somnade runt sex, så låg fortfarande och sov när han kom, men han väckte mig. Sweet! Vi pratade på om allt möjligt, och kom fram till jävligt vettiga saker ändå, så att.. Sen spelade vi lite på datorn, nå jävla grejs. Jag lurade honom att jag brukade spela i typ åttan och var på tävlingar och skit, och idioten gick på det fastän jag typ frågade vad man gjorde med vissa pjäser och grejer? Haha. Men han är min älskling =) Sen gick vi över till pappa för att hämta snus och dricka, och sen tillbaka hem. Vi skulle se film, filmen sög, jag böt, han somna, jag kan inte sova osv. Anteckna! Höhö. Nu ska jag kika the hiiiiiiills! Imorn blir det stan och södra med min slyna, rebabe <3 hoho. pusshey!

det är något med dig, älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0