I'd give up forever to touch you.

Jag vet inte vad jag ska göra. För mig känns det som världens problem, men i andras ögon kan jag förstå att det inte verkar så jävla stort. Och ni har nog ingen aning om vad jag snackar om, men det spelar ingen roll. Jag skriver ändå dethär för mig, och ingen annan! Jag vill bara bort. Iväg. Hem, och aldrig mer komma tillbaka. Det är omöjligt! Det finns en anledning stor nog att stanna kvar här för. Jag vet att jag måste ha tålamod, och jag vet att jag måste vänta. Men jag drömde något så jävla sjukt imorse eller när det var, att det känns som att jag seriöst MÅSTE. Jag håller på dö av saknad. Vet inte vad jag ska göra. Jag älskar er. Jag saknar er. Ett år har förhelvete gått. Så länge har det aldrig någonsin varit. Usch :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0