hoho.

abo. Helgen är över, och mer glad kunde jag inte bli. Även om det varit riktigt kul 90% av tiden, så tar det jävligt hårt på krafterna. Men det har som sagt varit svinkul, med vissa undantag, och hela helgen borde göras om någon gång.. även om man mår som man förtjänar idag! Sitter hos Samme i rosvik just nu. Han ligger och kikar Jurassic Park? och jag blev less, så jag checkade datorn lite. huhu! Blir hem relativt tidigt imorn eftersom att jag ska vara med Rebecca. Vet inte alls vad vi ska hitta på. Och mer i detalj får ni helgen imorn, för jag ska lägga mig och försöka sova nu. Bilder kommer även då! Natti.


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tatueringar? isåfall vart?

2010-07-04 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0