Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskar dig.

Hej.
Nu är Anna-Lena påväg hit. Mest för att prata litegrann och så har hon grejs med sig som vi ska gå igenom! Också pissprov förstås. Och förresten har jag fått några anonyma kommentarer som jag egentligen borde svarat på, men som jag inte orkade svara på, och inte ens spara, som löd såhär: "Varför går du på pissprov? Håller du på med droger?" och "visste inte att du höll på me droger" osv, och här har ni svaret: Nej, jag går INTE på droger, har aldrig gjort och kommer aldrig göra. Jag går på pissprov av en helt annan anledning. Hoho! Iallafall, ska sova mera efter att hon farit för att orka med helgens bravader, eller vad det nu heter. Nu behöver jag bara ha tag i Marielle's nummer! HEJdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0