For all the broken hearts out there.

Bloggpaus. Okej, jag har sagt det en miljon gånger förut men, jag tror att jag menar det denhär gången. Åtminstonde så känns det som det bästa beslutet just nu. Funderar även på att lösenords-skydda bloggen, men jag förstår inte vad det ger om jag vill låsa upp den sen. Då måste jag ju radera bort dom inläggen jag skrev. Nä, bloggpaus låter mycket mer än underbart.

Och till er 100 som kommer vara så jävulskt intresserade: Ja, det är slut mellan mig och Samme. Anledningen behöver jag inte gå in på, för det har inte ni något med att göra. Yep, det känns förjävligt men det är något jag får ta liksom. Inte mer än så! Och jag vet att jag kommer sakna, men det kommer även gå över, även om en liten del av mig alltid kommer att älska honom. Och det beror inte på känslor, att det tog slut mellan oss, för ibland är det inte tillräckligt att älska varandra..

Och om du läser dethär, hjärtat. Sex månader med dig har varit underbart. Jag har nog fått ut mer av vårat förhållande än du har, och jag ber om ursäkt för att jag har betett mig som ett svin 99% av tiden. Och du ska veta att jag inte ångrar ett skit, inte ens alla våra bråk, även om det var dom och lite annat som tillslut gjorde oss tvugna att ge upp. Jag kommer alltid älska dig, mer eller mindre. Du kommer alltid, alltid, alltid vara den bästa för mig, och jag vet att det aldrig kommer finnas någon på denhär planeten som någonsin kommer få mig att känna mig lika speciell som du fick mig att göra. Jag kommer sakna alla kvällar du låg bakom mig och höll om mig, och hur vi kunde tjaffsa över om vi skulle ha musik eller film på när vi skulle sova. Jag kommer sakna hur du alltid höll min hand och höll om mig hårt när du visste att jag inte mådde så bra. Jag kommer sakna att bråka med dig, hur sjukt det än låter, för jag älskade hur vi skrattade åt hur jävla töntigt alla bråk var. Kort och gott: Jag kommer sakna dig mer än jag någonsin saknat någon människa förut. Du är fortfarande allt för mig, och jag är jävligt glad över att vi åtminstonde kan vara vänner. Jag finns här för dig, precis som jag alltid gjort. Du är världens bästa, och en vacker dag kommer du att göra någon, som du passar mycket bättre ihop med, till världens lyckligaste tjej. Tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0