blablabla..

Hey. Kom hem iförrgår men orkade inte skriva. Det var sent och jag var trött! Och igår kunde jag ha skrivit, men orkade inte det heller. Orkade inte ens upp på sommarjobbet! Får se om jag får jobba in dom timmarna vecka 3 eller något. Har massa bilder att bjuda på, men orkar inte sitta och lägga upp dom en efter en just nu, så tills vidare får ni, dom jag har som vän på face, kolla där. Var på sommarjobbet idag iallafall! Hade lite smått ångest över att jag inte alls skulle klara det när jag kom hem där vid lunch, men efter jag käkat och drog tillbaka så gick det bättre. Med andra ord var det mat som behövdes, jag var hungrig! Nu har vi precis kommit hem från farmor och farfar. Var där en sväng och spelade lite yatzy med farmor! Samme vann. Egentligen inte eftersom jag GAV han yatzy. Jag skulle ha vunnit! HÖHÖ. Nu ska jag lägga mig och kolla färdigt The day after tomorrow och sen sova. Har en lång dag framför mig imorn känner jag. HOI!


jag och cpjens. :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0