Sweet home alabama!

Känns som att jag alltid börjar mina inlägg likadant, så jag skriver inget "hej" eller whatever denhär gången. Iallafall så ringde samme en timma efter jag skrev inlägget, och han var nyvaken, vilket betyder att han inte skulle in till stan något och det resulterade i att han inte kom hit.. då! Jag gick och la mig då iallafall. Ingen idé att vara vaken och svintrött och inte göra ett skit, så jag sov till typ sex. Inte bra, inte bra! Då ringde han igen och sa att han skulle komma hit efter att han hade varit hos Stina, hans syster, för hon fyllde år. Det gjorde han! Vi käkade något, och sen har vi legat och sett Sweet home alabama. Eller jag såg, för han somna såklart! haha.. nu ska jag se någon dålig film och sen fortsätta med Laguna Beach eller ta hem Notting Hill, eller någon annan gammal film som jag sett hundra gånger förut men aldrig tröttnar på! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0