Nu sitter jag här och väntar på solnedgången.

..hälsningar från Sober och Mister RMK. (8) Hoho.

Nej, men.. hej! Precis hemkommen från en.. ja, underbar dag! Längesen jag skrattade såhär mycket. Och med Natalie känner jag mig bokstavligt talat som 12 bast igen. Haha! Idiot är hon. Äh! dom kom förbi efter att ha varit i stan, så drog vi till kifas och käkade. Jag, frida och tina käkade pizza, medans Natalie käkade stripsmeny. Borde jag också ha käkat! Haha.. Efter ett tag kom Tinaj och sociala ett tag, och sen tagga vi vidare till mig, igen. Satt och vänta på våran skjuts till boden som aldrig kom, och det sög. Skulle ha åkt till Rosvik under tiden dom var där :( iih. Jaja! Sen drog Tina och Frida hem, och jag och Natalie åkte in till stan för att köpa massa gott. Sen åkte vi vidare till Tomas och såg Starstruck. Haha! Natalie blev inne i filmen, och jag busade med vovvarna. Efter filmen åkte vi hem igen! Är bra trött nu kan jag lova, men ska se någon film och hoppas på att INTE somna. Kommer inte vakna då! Haha.. skriver imorn. godnatt!

På shell.
Jag: Du, har du leg med dig?
Natalie, förvånad: Va? Nä.. tror inte det. Vadå?
Jag; Men alltså, till energidrycken :o tror inte jag får köpa. Fick itne det på willys :o
Natalie börjar såklart asgarva.
Jag; MEN JAG FÅR INTE KÖPA! :o hur mycket ska vi slå vad?
Natalie: ..en puss? :D
Så ropade jag till han i kassan och fråga om jag fick köpa, och det fick jag! haha.
knas att dom ens har åldersgräns på energidryck. Töntigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0