I've had you so many times but somehow I want more

(inlägg jag skrev vid typ åtta imorse som jag aldrig publicerade!)

Hallå.
Sitter och väntar på att Samme ska ringa, samtidigt som jag håller på rinna bort. Kom hem från att ha jobbat natt för typ en och en halv timma sen och har fixat lite i rummet, bytt sängkläder osv, sen dess. Inte att rekomendera i denhär värmen alltså! Har varit en jävligt lugn natt och den har gått jävligt fort. Suttit och spelat lite, snackat med Rebecca @msn om lite grejs, och sett Laguna Beach. Inte för att jag gillar serien speciellt mycket, men den funkar och det är bara för att Lauren är med. Jaja, jag ska slå igång fläkten på så hög nivå som går och försöka hålla mig vaken. Somnar jag nu, sover jag hela dagen - inte positivt. Jaja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0