it's a wild world.

Alla beslut tagna.. och jag längtar otroligt mycket!

Hejhopp!
Idag vaknade jag tidigt för första gången på fleeeeeera veckor. Halv ett! Toppen. :-D Dock Samme som väckte mig, och SÅ tidigt var det väl inte, men.. Tidigt för att vara jag! Vi for direkt och handla. Tacos stod högst upp på listan, och jag fick min vilja igenom ;-) sen stack vi hem och invänta skjutsen till Rosvik. Kom väl kring fyra! :) Sen var vi ute och kollade när hans brorsor spelade lite fotboll. Haha! Awesome. Sen spelade vi lite själva. Hahaha! INTE awesome däremot. Jaja, sen gick vi ner och kollade 8 mile, och mitt i allt så ringde Kent och frågade om jag kunde vara hos farmor inatt, så dom hämtade mig och Samme, så just nu befinner vi oss hära! Det är sweet. Eller Samme bara klagar som vanligt, men nu har han somnat och jag har läst bloggar och nu är jag rastlös och skriver lite själv! Nä, usch. Nu ska jag spela harpan och lite bejeweled och sen soooova! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0