I like the way it hurts.

Förjävlig kväll. Förjävlig natt. Förjävlig morgon, och det lär inte bli bättre.

Iallafall.. Vid tolv igårkväll fick hela kullenområdet strömavbrott. Jag blev livrädd och nojjig som jag är var jag ÖVERTYGAD om att det var någon galen mördare som dragit ur alla proppar ur elskåpet och skulle dyka upp i mitt rum vilken sekund som helst. Haha! Eller ja, tills jag fick ett sms av Rebecca: "Fick ni också strömavbrott?", då lugna jag ner mig, sprang och tog nycklarna till mopeden och körde hem till henne. Haha! Hon bara skratta åt mig. :( Jaja, har jobbat inatt iallafall. Har dock inte varit någon höjdare! Har fått springa på toa stup i kvarten och inte kunnat sova lite ens! jaja.. whatever! Nu har jag kokat nudlar, men kan inte sova än på ett tag. Har pissprov idag, och somnar jag nu sover jag till seeent och då missar jag det! + att jag ska till Samme sen. hoho! Jaja. PEACE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0