I don't know how to be fine when I'm not.

Hallå.
Har inte uppdaterat "normalt" på ett tag. Mest för att det är sommar och jag liksom inte känner att blogglusten finns där. Skulle ha åkt till boden igår, men det blev inte av. Jag mådde dåligt som fan, hade typ migrän och sov inte på hela natten. Jo, typ åtta imorse kunde jag äntligen sova, tack vare min kära pappa som kom hem med alvedon. Sweet! Dagen i sig har varit chill. Vi har legat och sett Pirates of the Caribbean hela dagen typ, och sen gick min babe till konsum och handlade mat, chips + nå godis till sig själv, och chips och en burn till mig :) Awesome! Det är varmt som fan i mitt rum dessutom, så Samme ska torka av min fläkt som jag själv inte fått tummen ur till att göra, så vi kan köra den och få ner lite värme, så det åtminstonde går att sova och vakna upp UTAN att hålla på dö. Får ju dricka flera liter vatten varje morgon för att bli människa igen, förfan! Och paketet från Nelly som kom iförrgår har jag inte heller kunnat hämta ut pågrund av att mitt pass är hos dendär jävla William i Luleå, och det lär jag ju aldrig få tillbaka, så.. Och pappa kunde inte legitimera mig! Skitkonsum.. Jaja, då går dom pengarna till tågbiljett ner till uddevalla den 15e med älskling iallafall. Väl spenderade pengar! Höhö. Jaja, nu ska jag se lite the hills och försöka att inte rinna bort. Hejs.

Håll it på jiddra.
straffar bara dig själv i slutändan, pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0