HEHEHEHE! :)

MÅSTE bara skriva hejn. Nu är det ju så att jag går på en sånhär soc-grejversamhetsskolgrej och jag är snart DONE! :) Då är ju frågan, vad händer sen? Och jag har grymt länge, över FEM jävla år velat flytta söderut, men min mami flyttade hem förra året eller när det var och efter det har jag som inte haft något val än att bo här när båda mina föräldrar bott här. Jag fyller 18 nästa månad och då är jag fri och gör vad jag vill, och har länge velat flytta ner till Uddevalla där min syster bor med sin man och deras småttingar. Har kollat lite lägenheter och så, och fastnade för en nice på skogslyckan, vilket är gångavstånd ifrån syster och dom! LÅTER AWESOME. + att jag kollat lite olika skolor eftersom jag ska plugga och så, och det lutar mest åt agnebergsgymnasiet. Iallafall, nu kan man bara hoppas, men jag hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen! :] SÅ.. skulle bara säga det. HERÅ!

a a a a zM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0