har en förkärlek för att skryta

Shazaam är kärlek! ♥

HEJ! Jag är grymt trött. Borde egentligen sova nu, I know. Går dock inte,
så har nördat Nintendo tills nu. Även snackat i telefon med Kristoffer som skulle sova.
Pussy! Hoho. Och min babe gick och la sig för typ två timmar sen. Sitter och
snackar med Lill-Josefine på msn just nu. höhö :) Ska strax ta en vända runt kvarteret
med hunden också. Och SEN ska jag sova! Juste, jag hade ögonmigrän idag för
allra första gången någonsin. Fyfan! Började flimra för ögonen typ, och högra ögat såg
jag inte ett skit med. Var bara svart! Och sen fick jag en sjuk huvudvärk..
Jaja, har gått över nu och det är huvudsaken! Nu ska jag gå ut, sen lägga mig, så godnatt.


Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Sticker in huvudet och önskar en trevlig dag!

2010-07-09 @ 06:48:50
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0