det är nog dags att inse att det är över.

hoi. Kom just från Luleå! Vart på bilbingo med Kent, Roffe, hans mamma och Ulrica =) Träffade faster, kusin och hennes barn där också. huhu! Och nej, vi vann inget, men det är inget ovanligt och kul hade vi iallafall. ;> Nu är jag trött dock. Jävligt trött. Ovanligt trött! Håller på ta hem nå nya filmer som jag kan somna till eftersom att jag inte gillar att lyssna på musik på kvällarna längre. :b somnar hellre till en film eller ingenting :] Jaja, vet egentligen inte vad jag skulle skriva.. ingenting antar jag! Skriver imorn om det händer något roligare, för idag har vädret varit förjävligt och det har varit iskallt, typ vinter.. Nä, men.. nästan, så.. har inte varit ut något! Har hållt på frysa ihjäl så fort någon haft uppe dörren bara :> jaja, blablabla! hejdå

Kommentarer
Postat av: ' elina bäckman.

fin blogg;d

2010-07-25 @ 22:16:49
URL: http://duvetelinabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0