är du ute efter att såra mig har du lyckats

Kom precis hem från Haparanda! Har varit grymt trevligt måste jag säga, trots ett helvete med illamående och andra störda saker. Nu är jag trött och vill ingenting annat än sova, men det får vänta typ fyra timmar till. Hade inte så mycket pengar att handla för, men fick åtminstonde med mig två ramar, ett linne och godis därifrån. höhö! Efter ikea åkte vi och käkade, och efter det över till finland en snabbis och jag tror aldrig jag skrattat lika mycket som åt deras namn på allting. Haha! Helt sjukt hur mycket ä dom kan ha i ett ord. Jaja.. Efter det så blev det in en snabbsväng på klädgrejset på gränsen :] Hur stort som helst. Och tillsist blev det Candy World, dricka och en klubba! På hemvägen svängde vi förbi blom och hämtade mitt pass. Sjukt kul att träffa alla igen, så funderar på att ta en helg @luleå. Får se hur det blir. Nu ska jag iallafall duscha! Hejs.

uddevalla imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0