19 juli 2010

Fint att jag varit vaken typ inte ens 12 timmar och håller på somna där jag sitter. Och grejen är att, om jag somnar nu så kommer jag inte vakna förän sju ikväll igen, och det kommer gå runt, runt! Nä. Är hellre vaken till ikväll då, och lägger mig i tid. Vilket inte heller lär gå, för då har jag varit vaken för länge för att sova. Haha! Jaja, intressant. Kan även klaga på att det tar så helvetes lång tid att ta ner en film, så natten har varit rastlös (förutom Snes ♥). :( Och så kan jag även tillägga att jag springer på toan jävlat HELA TIDEN och pissar. Suck! Jaja, jag är vaken iallafall och det är en jävligt fin dag och 30 grader varmt, eller varmare, på våran framsida just nu. Ska se om det kanske är möjligt att Rebecca följer med på stan sen, och efter det dra vidare till hamnen och bada eller något. Hade varit mysigt! Var längesen vi var iväg nu :) Jaja, nu ska jag käka frulle och invänta samtal från både min syster och Sara. Så, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0