<3 - 2009!

Eftersom jag varken haft tid eller orkat så gör jag min sånhära års-grej nu, dock i bilder.. och lite text! :)

Januari:
Började mer eller mindre väldigt dåligt. Började även i vänersborg! Löste sig vid tredje och blev helt plötsligt mycket bättre. Efter kanske 2 veckor(?) åkte jag hem till piteå. Umgicks med Frida i stort sett hela tiden, och sen lite mer med Mallah. Massa fest och hockey blev det, och helt ärligt talat var nog Januari bästa månaden på hela året! :)


Februari:
umgicks i stort sett bara med Frida och Marielle. Blev en del fest med Frida, även alla hjärtans dag hemma hos Linus. Det tog slut mellan mig och Alexander och jag gick typ ner i väldigt djupa depressioner. Fortsatte dock umgås med Frida - Enbart! ;p



Mars:
En rätt bra månad. Åkte ner till vänersborg igen. Träffade Ellis, Madde, Mikkis och en hel del folk för första gången. Umgicks med Malin, Thilda, Ewe och folk rätt mycket. Började umgås med plastsyster Angelica igen! :) Fest på lyktan, fetfest i frändefors, och sen åkte jag hem med mamma och Angelica till piteå i typ fem dagar för att träffa Blom, William, Jimmy, Lonnakko och folket :) När vi kom ner igen blev det bestämt att jag skulle åka hem, gjorde dock aldrig det, utan jag stannade och bodde mer eller mindre hos Malin <3


April:
Hittade tillbaka till min allra bästa vän Thomas, men blev dock rätt fuckat eftersom en viss person blev inblandad. Bodde hela månaden hos Malin.. Blev en jävla tripp till göteborg mitt i natten med Oscar, spöket och nyberg. Var också en rolig och bra månad :) en del crazy fester, i vargön/nordkroken dock :)



Maj:
Åkte hem i kanske två veckor. Gjorde dock ingenting här hemma i piteå då, utan tråkade mest. Började snacka mer och mer med Samuel och Masson. Gjorde min andra tatuering på svanken också :) Åkte ner igen, cruising och lite annat smått och gott :) bodde även då hos Malin. Började åka mer och mer till trollhättan och umgicks med Samuel, Parre, Henri, Emil och annat folk. Trevligt! :)


Juni:
Umgicks i början med Salle och hans kompisar, fortfarande. Bodde dock inte hos Malin i vänersborg längre, utan hos min storasyster i Uddevalla, i stort sett. Midsommar spenderades på Skara sommarland med Syster, hennes pojkvän, deras dotter, min lillasyster, och tre andra. Badade första gången i saltvatten under sommarn och jag var livrädd för maneter och shit. Haha! :') sommaren hade iallafall börjat.



Juli:
Kom hem, började umgås med rebecca i stort sett bara med Rebecca. vi umgicks med Markus och Denkka där i början bara. Det blev cruisingar och pdol, och en jävla massa alkohol. Träffade Rasmus Lonnakko för första gången, såg dead by april live, åkte båt, badade somfan och hade allmänt trevligt. En riktigt bra månad! :)

Augusti:
Bästa månaden på hela sommaren. Träffade sjukt mycket nytt folk. Umgicks som vanligt med Rebecca hela tiden! :) Blev lulekalaset med Lonnakko, William, Christian, Rebecca, Emelie, Jenny och en massa folk.. Började vara med Natalie, Tina och Jojken rätt mycket. Blev vän med Olivia och träffade Madde tägt. Blev en hel del festande under en vecka då pappa var borta, mest med TinaF. Badade nästan varenda dag med Stralle, Rasmus, Nalle och folket. Grillade varenda kväll och hade allmänt mysigt och trevligt. Blev en hel del Luleå och en hel del Cruisingar. Underbar månad helt enkelt :)



September:
även under september blev det en hel del fester. Träffade min lillebror allt mer och mer, träffade Knas och Robin för första gången. Började umgås med dom, och blev en hel del luleå under en vecka. Fest hos mig, fest hos knas, fest hos Garga. Träffade Anton för första gången på länge och även Rikard. En rolig och trevlig månad, mycket trygghet, skratt, tårar, bråk och alkohol! :) ..och jag hoppade av skolan x)



oktober:
Också en rolig månad. Vinterns första tjejkväll, jag piercade tungan, umgicks massor med mina brudar och festade i stort sett varenda helg (och veckodagarna hos knas!) umgicks somfan med knas, lonnakko, william och alla från luleå, och såklart med min Rebecca, mest! :) <3



November:
Blev en hel del fester hos mig. Allting gick i överstyr och jag slutade umgås med dom "gamla vanliga" och började umgås med Jabbe i stort sett hela tiden, och sista veckan på november satt jag inne i djupa depressioner som jag inte ens orkar skriva om.. vilket resulterar i en inte så lika rolig månad :)



December:
Började med hockey med Olivia osv. Träffade lilla Lukas för första gången också (Kajsa&Frekkos son!), Blev tsm med världens finaste människa, började umgås mer med Olivia&Sebbe, även lite mer folk där emellan. Samme piercade ögonbrynet, Julafton hos kusinerna, också en jävligt underbar kväll nyårsafton. Underbar månad som jag både hatat och älskat. :')



Kommer sakna dethär året. Men sjukt mycket tack till alla underbara människor som varit med under hela dethär året. Jag kommer sakna vissa saker, hata vissa saker, älska det mesta. Ni är underbara allihopa! :') <3

Kommentarer
Postat av: jennyyy :D:D

jag älskar dig<3

2010-01-06 @ 04:05:00
URL: http://jennylofqvist.blogg.se/
Postat av: mikkis :)

i love you baby, <3<3<3 är glad för att du finns i mitt liv! :)

2010-01-08 @ 11:22:38
URL: http://absolutmikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0