<3

Du börjar släcka lampan och jag ser dig gå in,
kläderna åker av och jag vet - du är min.
du kryper ner i täcket, och jag håller dig varm.
du får rysningar i kroppen när du kramar min arm.
Jag känner hur du andas och hur pulsen blir låg,
Jag svävar upp på moln, som du vore min drog.
Stryker handen över låret och du lutar dig bak,
och jag kysser dig på halsen, du var mitt i min smak.

Jag vill vara i sängen med dig,
då är jag lycklig, allt är okej.
din kropp mot min, ja då tänder jag till,
jag drar dig i håret, jag vet vad du vill.
Jag vet, du diggar mig hårt.
Du är det finaste jag sett och jag tar på ditt lår.
Du känner mig knappt, men har mer än halva inne,
Du är och förblir bara ett av flera minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0