<3

Shit. Dålig uppdatering och ändå har jag kvar alla läsare? (till&med lite mer än vanligt) HÖHÖ. Det smider! Jaja, jag är helt frisk nu och livet smider nästan helt, så lite bättre uppdatering får jag väll lova! :> Var vaken hela natten. Babe somnade vid tolv men vaknade typ fyra timmar senare igen ^^ Under tiden hann jag inskaffa Voddler som jag velat ha hur länge som helst, och alla som säger att det bara fanns dåliga filmer, har fel. (Y) Haha! :) När han hade vaknat låg vi och lyssnade musik och pratade lite. Sen kollade han sin facebook och jag min, och sen låg vi bara och pratade mer! Nu har jag precis duschat, och jag väntar på att min kontaktperson ska komma. Vi ska hem till henne och mysa på och äta något gott! :) hehe.. Nä, nu ska jag börja göra mig klar. Vad sker ikväll, gott folk? fest? HEHEHE! Jaja, det enda jag vet är att den slutar bra. PUSS!

Avslutar med två söta filmer på mina kusiner Malve och Malta som just nu är med Moster Katja och hennes pojkvän/man Claes i Thailand och mår gött. Saknar er hur mycket som helst! <3

Malva har lärt sig simma. Så otroligt söt :')

 

Haha, och min älskade Malte. åh, sötjävel!


Kommentarer
Postat av: marre

hörru, jag ska också dricka ikväll! :D du kan ju höra av dig så kan vi ju säkert styra ihop nå! :D

2010-01-09 @ 11:12:25
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0