<3

Seriöst.. Sitter uppe klockan tjugo i nio och håller på DÖ av skratt med Rebecca! Haha. Tänker tillbaka lite på December också. Bästa månaden någonsin :') haha! Jaja, kom hem för typ två timmar sen snart. Shit, tiden går fort när man har kul :> har suttit och "sorterat" lite bilder, tagit två alvedon och bara chillat med musik :> Skulle kunna göra dethär inlägget till bild-inlägg, men jag orkade inte. Juste, har sett Avatar inatt också. Sjukt jävla helvetes bra film säger jag bara! 5/5 på den dåva :> och inatt ska vi tjocka oss med massa gott och New moon. Shit, jag älskar mina kusiner mest av allt känner jag! Haha. Nä, nu ska jag försöka sova några timmar. Var meningen att jag skulle till Samme idag, men min jävla huvudvärk tar livet av mig, så det får bli.. lördag! vi hörs. tjue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0