<3

Fryser som ett jävla as just nu. Dagen har inte erbjudit mycket än så länge! Bara suttit här och spelat facebookspel. Söndagsrutin! Ska strax lägga mig i sängen framför One tree hill, efter jag snackat klart med kristoffer förståss! :) Helgen har varit trevlig, så för att ge er lite mer information kan jag skriva om Fredag och Lördag!

Fredag: Jag skulle ta det lugnt. Valbon och Roffe skulle komma hit för att sitta i mitt rum och smådricka lite! Rebecca kom efter att dom hade kommit, och sen ramla det in mer folk hela tiden. Tillslut var vi nog alla jävligt kwassa! Men det var kul, och vi hade skitskoj. Gick med Jennifer till kullenskolan för att hon skulle till munksund och basta med någon? Jag minns inte! haha.

Lördag: Vaknade med en helvetes jävla massa huvudvärk, mådde illa som aldrig förr! Roffe vaknade han också, han låg i syrrans säng och sov. Berättade lite om gårdagen och Rebecca ;) haha! Styrarn. Rebecca kom hit efter ett tag och vi gick till frasses och flåda ;> efter det tillbaka hit, låg och kolla One tree hill. Sen kom Valbon och jag gick i duschen ;> sen skulle Mattias komma och hämta mig direkt, så jag plocka bara ihop mina saker, sen var dom här! Glömde min mobil och grejer, men vafan ;b vi gjorde oss klara hos Anna, sen var det ner i lokalen.. Vi hade kul och skrattade åt det mesta, sen kom lite folk och alla börja dricka. Jag kände inget partysug så gick upp till faster, la mig i sängen och somnade före nio! :D

..och idag vaknade jag 20 i nio, pigg och glad och redo för hemfärd! haha :') nä, usch. Tack för helgen alla som varit med. underbart!

I'm only gonna break your heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0