<3

Usch. Min hjärna fungerar verkligen inte! Skola, skola, skola. Sen bup, soc, strömgården, samtal. Hålla reda på allt! Hur orkar jag? Bara gått en vecka och det förvånar mig att jag orkat såhär långt. Nog för att dethär tar upp väldigt mycket så jag slipper tänka på annat, så det är väll skönt. Men min hjärna håller på gå sönder känns det som. Det känns som att jag inte har tillräcklig kraft för att klara allting som händer på en och samma gång nu. Det händer nog för snabbt! Får sakta ner lite. Egentligen vill jag inte med risk att börja känna saker igen. Vill inte känna något för något eller någon. Jag får kämpa på.

Ger jag upp nu, "slänger in handduken" och vägrar göra något mer, forsätter jag så kommer jag bryta ihop inom några veckor. Either way, I lose :)

  • Do you feel like a man, when you push me around?
    Do you feel better now, as I fall to the ground?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0