<3

Seriöst jävlat snöstorm ute. dålig uppdatering ett par dagar nu bara för att jag låg sjuk igår, och senare på kvällen åkte vi på hockey, vilket inte var en så bra idé eftersom jag höll på svimma flera gånger (+ att dom förlorade). Sov till rätt sent idag, men började ett, så fick hämtning typ tjugo över ett, dom var lite försenade :> gick bara till tre, gjorde pissprovet färdigt och sen iväg hem igen med Frida :) vi käkade lite, sen tillbaks till 'skolan'. Vi gick iväg till strömgården med allihopa nästan, och såg någon föreställning. Älskade jävla pappa, eller min jävla pappa.. något liknande! riktigt starkt gjort av hon som både skrivit den och gjorde den på samma gång :> well, nu ska jag duscha snabbt och sen fortsätta med one tree hill och hoppas på att kunna sova iallafall lite inatt! HOY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0