<3

Hej. Dagen har varit chill faktiskt! :) Hunnit med rätt mycket, plus att tankarna har varit lite på andra håll, så har behövt bli distraherad och det har dom lyckats med! Valbon och Roffe for som sagt tidigt, och efter ett litet tag vaknade Nalle och Moa och dom for iväg också. Var en riktigt rolig kväll med mina boys un' girls som jag har saknat som en idiot under (den tiden som gått) vintern. Vi bestämde nästa helg också, tror jag? Så det blir chill :) Nåväl, vid fyra åkte jag iväg på hockey. Den var ungefär till sex :> Piteå vann med 9-0, så det var värt! :) Pratade med en willewessla i telefon också som skrattade åt mig! :( haha! Efter hockeyn drog vi till farmor och farfar. Satt där typ en halvtimma, och sen hem. Då spelade jag bingolotto, men med min vanliga tur så vann jag.. ingenting! :) Haha. Nu ska jag chilla ner med One tree hill och eftersom jag känner mig relativt trött så lär jag somna. Skola imorgon.. Vi hörs efter, då kommer filmer och bilder från gårdagen! Pusstjing :)

Kommentarer
Postat av: VabbE

Nästa helg ska vi supa!!!! :) Jah och min lever :) undra hur det kommer gå me den xD hahahha

2010-01-25 @ 00:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0