<3

Idag är en bra dag. Har mått bra, so far! :)) Började med Frasses m. Rebecca! Längesen jag träffade henne nu så vi hade mycket att prata om, inte för att det blev så mycket om veckans gång, utan mer om typ back in the days. Då hon gillade Matutas och jag Lambi. På skolan när hon alltid satt och väntade utanför matsalen på att Matutas skulle komma ut och blev svinsur på mig och Anna när vi satt med honom vid matbordet. haha! Fyfan.. Minnen för livet :) Homeplace och grejer. Ja, fyfan :) 2001 - 2006 säger jag bara! Efter det drog jag hit och nu har jag precis lagt upp ett album med bilder på fejsan! :) ska fortsätta med mitt One tree hill nu, sen förmodligen som alltid - sova! pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0