<3

Dålig uppdatering. Yeah, I know! Mycket som pågår i hjärnan just nu. Den är inte så snabbt på att anpassa sig! Haha. Igår var det skola, och det har jag redan skrivit om, så jag fortsätter väll mina ointressanta inlägg med att skriva om idag. Jag var på begravning faktiskt. Och jag kan ju direkt säga att begravningar aldrig är kul, men dethär var hemskt. Att sitta i ett rum fullt av typ massa mysko folk jag aldrig sett förut men som ska föreställa min släkt, som gråter och snyftar.. Nä, det var bara tragiskt och sorgligt alltihopa! Jag kom hem för tre timmar sen och har legat och kollat One tree hill. Fick mig på lite bättre humör, och sen bestämde jag luleå, men det fick jag inte för pappa. Ovanligt.. får ju ingenting längre! Well.. Blir väll en hemmakväll eller typ fara förbi Lesta och säga grattis eller något liknande :) Skriver mera senare eller imorgon.. hoppas jag! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0