<3

Godnatt min älskling, hoppas dagen varit bra.
det finns ingen hära nu, för nu så är det bara jag!
det är en vanasak att tänka på dig hela tin,
saknar allt som vi har gjort och det vi hade var så fint!
och du var hela min värld och inget snack om saken,
kunde bara sova bredvid dig - nu är jag alltid vaken!
men ändå, jag fattar inte hur jag kunde sova,
bredvid nån annan men jag ångrar mig, det kan jag lova.
och tro mig, jag ville berätta, men jag våga inte,
och jag hatar mig själv för att jag bara höll det inne.
men när det väl kom fram grät jag hela veckan lång,
vill att du förlåter mig, men det kan jag drömma om!
jag vet att man inte ska skylla på alkoholen,
ville de, men ändå inte, så jag hade noll kontroll.
vill inte finnas om du inte finns här med mig,
men du vet att jag ångrar allt, och bby? ja, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0