<3

Det är liksom som det ska vara nu!
Som det har alltid varit.

Frågor är onödiga för dom kommer inte besvaras.


Hallå. Kom precis hem efter en jobbig dag i skolan! Nja, jobbig kan jag väll inte påstå men jag var så helvetes trött att det påverkade allt annat. Drömde en sjuk dröm inatt som fick mig att vakna till och från. Haha! Involverade bland annat personer jag inte ens träffar längre. Nä, allmänt cp bara :) men har börjat drömma allt mer och mer konstiga drömmar om personer jag inte ens känner eller umgås med längre. Inga misstolkningar snabbt, för det handlar mest om party och ja.. nä, får ta ett exempel i nästa inlägg ^^ Det var lektioner före lunch, och efter lunch var vi iväg till strömbacka och fixade ett tillfälligt busskort till mig, sen till gallerian och köpte lite småsaker! Efter det for vi tillbaka till skolan och fixade lite på någon dator. Gjorde upp en liten plan som vi hade tänkt följa, men lär ju aldrig hända eftersom jag är för lat :D höhö, sen skjutsade dom hem mig! Har suttit här nu och ska platta mitt hår, sen äta något och skynda iväg till hockeybussen. Luleå - Rögle ikväll :> puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0