<3

Kan nog vara mer aktiv här iallafall.. Mår bättre än jag trodde om dagarna faktiskt! ^^ men händer ju saker hela tiden så hinner knappt känna efter, vilket är skönt. Höhö! Kom precis från skolan. Har varit en soft dag :) inväntar just nu Lars, och vi ska på valls. Jag, Frida, Aiiner, Lars och Anders typ! :p blir soft. Ska se om jag hinner ta en snabb dusch nu och kanske se något avsnitt av one tree hill :) heh.. aja, drar :> puss! :)

I can honestly say you've been on my mind since I woke up today, up today
I look at your photograph all the time, these memories come back to life, and I don't mind
- Jag vill inte glömma. Jag vill komma ihåg, för det gör dagarna mer äkta.
För mig känns det mer bra än dåligt! Jag saknar, men vill inte gå tillbaka..
klarar mig bra som det är.. och det gör du också! jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, jag vill bara säga att jag älskar dej precis som du är glöm aldrig det!!! Och jaaa jag e nyckter ha ha

2010-01-20 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0