<3

Har varit en riktigt galen helg faktiskt. Med andra ord kommer jag utelämna det mesta av vad som hänt, så.. haha!

Fredag: Vi åkte som sagt till luleå. Först in till stan här i piteå och kirrade alkohol och träffade ciggante + hann med lite käk på sunes med pappa och kent. Tvekade litegrann på att åka iväg (ångrar nu att jag inte stannade hemma!) men vi åkte iallafall, och det blev en sväng på max där vi mötte joshua och sen iväg till björx. Allting var frid och fröjd ett rätt bra tag där borta, men sen spårade allting, och tillslut somnade jag yao. haha :)

Lördag: Vaknade, mådde ovanligt bra faktiskt. William kom eftersom att Knas och han skulle iväg med bussen till Övik. Han gav mig typ 20 spänn och sen for dom iväg.. vid halv tio gick jag och rebecca till konsum för att vi skulle käka på grillen, dom öppnade inte förän tolv, men vi satt och vänta ändå. blom kom och allting var typ chill! vi åt, sen gick vi till Blom och halvsomna. Sen tillbaka till Krille, sen till Jonas och Oskar, sen grillen för att titta hockey. Var inte så jävla lyckat. Jag var bakis och trodde jag skulle spy vilken sekund som helst men fick mig ändå rätt många skratt åt mina boys :') haha! Sen iväg till Bloms mamma där jag höll på somna igen, men vi drog till hans pappa istället och där somnade vi till typ 12. Sen till Krille, och sen till Jonas och där sov vi :)

Söndag: Vaknade rätt tidigt, tog en tidig buss hem och när jag kom hem for jag till piinky! =) var där ett tag, sen hem också kom Samme.. Blev rätt mycket bråk men det löste sig relativt bra, och vi får ju se vad som händer och sker..

idag är det iallafall måndag och jag ska till Våga Vilja för att göra upp ett schema och sånna saker. Efter det ska jag hem och fortsätta sova! Vi hörs då.. puss! :)

Kommentarer
Postat av: marre

du var ju ändå i luleå så, annars hade du fått komma ifall du frågade, med tanke på att jag inte bjöd folk, dom flesta bjöd in sig själva! & det barkade ändå.

2010-01-18 @ 18:25:17
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0