<3

Imorse drog jag, pappa och kent hem till Farmor och farfar och deras nya lägenhet. Dom hade precis börjat få iordning på allt, så såg faktist riktigt bra ut! :) vi stannade där ett tag, och precis när jag höll på somna så for vi hem. Då duschade jag, sen gick jag och la mig direkt :> haha! När jag vaknade hade jag 63 missade samtal, och typ 15 sms. Man bara; jaha? Kom på att jag missade tiden med min kontaktperson också. haha.. fail :> Nu har vi varit hos pappa&kent, jag och min kusin :> dom jobbar! Ska strax lägga mig och chilla ner med The OC. Imorn blir det polisförhör och efter det blir det Soc snabbt. YEYEYE! Blir skitbra dethär.. haha! Nä, ska dra nu :> puss!


julafton, jao.. du är beeest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0