<3

Hallå! Hade behövt städa mitt rum men känner att jag inte har någon ork till det, så det får tas senare. Sov ingenting inatt, så imorse mötte jag upp rebecca kring halv åtta. Vi tog bussen till backa, och där softa vi på i några timmar! Vid halv elva kom pappa och hämtade upp mig för att vi skulle till soc på ett möte om Våga vilja. Det var nice, och jag är rätt säker på att jag vill gå där :) Med andra ord börjar jag skolan nästa vecka igen, typ. Heh! Efter det åkte jag hem och somnade rätt direkt i soffan :> haha! vaknade runt halv tio och satte mig här. Har nött facebook sen dess typ :> nu har jag snackat telefon med william typ en halvtimma. La på alldeles precis, och jag ska lägga mig och se the OC eller något! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0