<3

Nu har jag äntligen tagit mig tid till att skriva lite hära. Gårdagen var otroligt kul faktist. Spenderades med rätt människor så det är väll egentligen självklart! :) vet inte vart jag ska börja.. eller jo, kvällen började här. Vi hade jättetrevligt. Det var jag, Samme, Rebecca, Jennifer, Jenny, Tina, Frida, Bella och Karin. Senare mot kvällen drog vi hem till Martin i hortlax och var där till tolvslaget. Då hämtade pappa oss och skjutsade oss till Tobbe där det blev lite skit ;p haha! Kvällen tog dock slut väldigt tidigt, och jag har nog aldrig sovit skönare. Var mindre skönt att vakna till en helvetes jävla huvudvärk! Gått över nu, och jag har varit med Natalie hela dagen :) tack till allt folk som var med, på alla tre ställen! Puss på er, och alla andra. Bilder kommer nog sen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0