punkt

Bara för att jag vet med säkerhet att du läser här, så finns det ett par saker jag behöver få ur mig:

Respektera dina vänner, slyna. Med ditt beteénde kommer du inte långt! När du inte hade någon, så vet du lika väl som jag att det fanns en viss person där för dig, ställde upp och såg till att få dig med på varenda liten sak hon gjorde, FÖR DIN SKULL GJORDE HON ALLT. Och nu när du har ditt liv tillbaka, eller hur fan jag ska säga, så skiter du fullständigt i henne? Vafan är det för beteénde? Och sen har du ingen respekt överhuvudtaget för dina såkallade vänner. du skiter fullständigt i alla andras känslor för lite extra spänning i ditt liv. fyfan vad jag ska skratta när du står där ensam! äckel. Dra åt helvete och hör aldrig mer av dig till mig! du vet vem du är. hejdå.

Kommentarer
Postat av: emelie

kan du inte skriva något personligt om dig själv? vad som hänt i ditt liv, hur din vardag ser ut, och lite sånt?

2010-02-04 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0