<3 - Lorentz&M.Sakarias!

Telefonen,
har inga pengar på den,
försökte ringa hemifrån men ingen svara,
så om du hör mig nu, så baby.. ring tillbaka,
längtar baby, jag blir nästan rädd,
för det var ett tag sen vi träffades.
åh det var nice, kändes som paradise
det var life och jag var high..
det var het mode, jag vill ha mer mode,
jag kan inte råför det, det bara e så!
så ring mig baby om det e mode,
typ som om jag räknande 3 2 1 0,
baby bara let´s go,
börjar bli ganska trött, iallafall rätt så..
ser bara solen brinner,
shit mayn jag tror det ringer
let's go.

Du luktar våtsaltig luft och solig sand
Vi drömmer, vi flyger..
Vi tappar pengar och pass i Amsterdam, så synd.. men vem bryr sig?
Du luktar våtsaltig luft och solig sand
Vi drömmer, vi flyger
nu e vi på drift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0