<3

Halloj. Sitter här med världens kramp i magen, och en snygging som ligger och sover i min säng, så måste vara lite extra tyst. Hade tänkt skriva lite kort om vad som hänt i helgen bara för att jag inte gjort det! Har iallafall från min sida varit en nykter helg och det känns fett skönt. Fredag gjorde vi i stort sett ingenting! Vi drog till hemmakväll runt åtta och hyrde tre filmer, + köpte en till min mami! Och vi fick med oss typ ett kilo godis hem också. haha! Flåd. Well, när vi kom hem såg vi två av dom, och sen gick vi och la oss. Somnade rätt fort med tanke på hur trötta vi var! Iallafall.. Lördag vaknade vi vid tio. Jag gick upp och började fixa mig för att mamma och dom skulle hämta oss klockan halv tolv - tolv. Efter duschen ringde dom och det blev ett jävla liv. Whatever! Vi sket i det, och stannade hemma istället. Jag fick tid till att städa mitt rum, så nu ser det väll iallafall hyffsat ut, även om jag är långt ifrån klar. Pappa ska ju lägga golv här i veckan! haha. Efter det käka vi, och sen drog vi till hockeyn. Jag hade mest panik under hela matchen typ.. haha! När vi kom hem efter det så gick vi typ och la oss direkt ;p jag somnade halv ett, och vaknade nu för typ 20 minuter sen. Väärt :) imorn kommer dom hem hit och tar pissprov, och efter det ska jag till min advokat. haha ;p nu vet ni iallafall lite om imorn också om jag inte skriver. Nu ska jag lägga mig bredvid min prins och vänta på att pappa kommer hem och skjutsar till frasses! Kyss :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0