<3

Mår riktigt åthelvete just nu faktiskt. Fysiskt, och av någon anledning även psykiskt. Funderar på att ta ett glas oboy, och sen lägga mig framför step up, både ettan och tvåan, och sen försöka sova bort det! Vi får se hur jag gör. Just nu längtar jag mest iväg till Uddevalla. Jag saknar allt folk där nere, och det är först nu, nu när det är så nära, jag känner av det. Och nog fan kommer jag sakna Piteå och allt folk här också, men ingenting går upp mot mina två syskonbarn, min syster och hennes man, och alla mina vänner i Vänersborg. Det är glädje rakt igenom! Well, har mycket att ordna fram tills dess, plus att jag måste pussa extra mycket på min baby. Känns tungt att lämna han här :( haha, låter som att jag ska flytta eller nå.. ska bara bort en vecka, men ändå :/ Dagen i sig har varit jävligt lugn faktiskt. Började med skola klockan nio som vanligt, och sen där vid tio hade vi ett långt snack med Lars om i fredags, jag och Frida. Sen var i stort sett lektionen slut, så whatever. På lunchen kom baby förbi ett tag, så gick ut och träffade han, och efter lunchen hade jag ingenting, så jag läste några Frida-tidningar, och sen ringde pappa och sa att han och samme var där utanför, så då bar det av till bup. Tog en timma där, och sen iväg hem. Vi har ätit, sett film och bara myst, dock åkte han hem för kanske en timme sen.. alltid lika tråkigt! Nä, usch. nu ska jag dra mig, börjar få skriv-kramp. Kyss!

baby :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0