<3

är sjukt trött, men det får man stå ut med ibland! försov mig imorse dock. Eller gick upp sju, gick i duschen och sen framför tvn, sen somna jag bara! haha :b började halv elva istället, eller.. jag kom dit då! förmiddan gick fort, och eftermiddan fortare och nu sitter jag här! :) funderar på vad dagen har att erbjuda.. ingenting förmodligen! Ska ringa rebecca.. längesen jag var med henne! :) Och sen hoppas jag på att FRIDA kommer till skolan imorn, OCH fredag. Jokkmokk då förfan, tagga bruden ;) du kan inte gå och bli sjuk! haha :b jaja, nu ska jag äta! TJING.


I'd find a million ways to say I love you. Sing a million songs to make you smile,
but I can't turn back time and I can't make you mine, it's impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0