<3

Som vanligt laggar blogg.se som skit, så jag orkar inte skriva något långt inlägg. Sammanfattar mig kort om helgens händelser: Frida, Bella, Samme (som dock var nykter), Ela, Jw, Svarling, Wille och Tessan var här från början i fredags. Vi drack litegrann och sen åkte vi till discot. Jag tog mig inte in förän typ 30 minuter senare, och väl där inne var jag på sjukt dåligt humör. Efter ett tag åkte jag och Samme hem och sov. När vi vaknade igår tog vi det bara lugnt. Vi var hemma hela dagen och kvällen, och senare på kvällen gick han iväg till kullenskolan. Han kom hem efter inte så länge, och då åkte vi iväg till tio till tolv och köpte chips och dricka, sen satt vi och kolla skidor med pappa resten av kvällen typ.. och sen gick vi och la oss :) idag har varit ganska så jävla soft också. Bara varit hemma, ätit middag och varit till farmor och farfar en sväng, och nu ska han snart hem! Jag ska duscha och sen sova, och imorn är det skola. hah =) well, nu ska jag fortsätta vara svinglad över att jag ska till uddevalla på fredag :'D hörs! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0