<3

Sorry. inte skrivit på ett tag nu, så tänkte langa ett inlägg bara för att det är Fredag ;-)

Igår låg jag och sov till typ 12, klev upp, gick och duscha och drog iväg till skolan.. Blev en rätt soft dag! :) minns inte vad jag gjorde, men.. haha! Efter det åkte jag hem, tror jag? åh.. jag minns inte. Idag vaknade jag iaf åtta och gick och duscha, sen iväg till skolan. Skola på förmiddan, och kappa på eftermiddan. Kom hem för en halvtimma sen, har kollat facebook och lite shit. Inhandlat allt som behövs för ikväll. Nu återstår bara städningen, men det kirrar jag sen! haha =) nu ska jag hoppa in i duschen och vänta på att min baby kommer hit! :) ha en bra fredag, ska iaf jag ha. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0