<3

Kan skriva ett inlägg bara för att jag har helvetes tråkigt och väntar på älskling som inte kommer än på ett tag. wäh! skolan var faktiskt chill idag. Började med hemkunskap på morgonen, och vi gjorde en förbannat god grekisk rätt. Vet inte vad det hette, men resultatet blev underbart, minst sagt. Haha! Efter det så såg vi en film, och jag kunde inte hålla ögonen öppna, så jag somnade hela tiden. Sista minuten tog jag pissprov, och sen gick jag och Kevin in mot stan. Där mötte vi upp Olivia och Rebecca som var på Gina, och sen vidare till H&M, och sen ner till sunes/busstation för att jag skulle ta bussen hem, och i bussen träffade jag Johan som bjöd på en cigg. Vi pratade om allt från a till ö, och sen klev han av. När jag kom hem gick jag direkt till Pappa och åt, och efter det hem igen. Nu har jag suttit här ett tag och pratat med olika på msn, bara för att det inte finns så mycket mer att göra, och nu ska jag lägga mig och kika film, så puss! :)


jag saknar oss, verkligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0