<3

Tja. Smid dag :) frida fyllde år, så det blev lite kalasliknanade på skolan, eller vad man ska kalla det. Fullt hus iallafall, och lika trevligt som alltid när jimmy&aiiner är där och gör det bättre. haha! :) på lunchen skulle jag ut med samme, men jag orkade inte, så jag stannade inne och spelade kort och åt tårta! Efter det hade jag skapa, och fick till det riktigt bra med manga-grejset jag håller på med. haha :) och efter skolan åkte jag med min kontaktperson och käkade. Direkt efter det åkte jag hem. Har varit med samme hela kvällen, och kom nyss in efter att ha vart ute och rökt med min älsklingsrebecca <3 back on track helt enkelt. Allt smider nu =))) jaja, ska joina samme som redan ligger där borta och ser söt ut. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0