<3

mmmmmmmm om <3:
ska vi följa varandra via bloglovin? =)

svar: visst, om jag visste vem du var :p


Tja. Natten har arit lång! Samme ligger just nu och pumpar musik på högsta nivå, och från hans hörlurar så hörs det ända hit. Blir lack! Hatar det han lyssnar på :( han väckte mig vid fyra, då hade jag sovit max två timmar. Och nu kan jag inte somna om typ! Ska dock försöka, så jag inte är helt jävla död på skolan idag! Var som sagt på hockey igår. Samme följde med :) ..och Tim, hans brud, någon annan brud och tim's kompis kom till kvarnvallen och sa hej =D trevliiiiiiiigt värre! Well, ska se new moon nu .. skulle bara svara på kommentaren :) puss!

Kommentarer
Postat av: marre

haha, de var av mig! / marre :D

2010-02-15 @ 07:27:19
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: bella

vars är min videoblogg:(:(:(

2010-02-15 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0