<3

I pray for this heart to be unbroken,
but without you all I'm going to be is
incomplete.


TJA. Har varit en awesome dag helt enkelt :) började med skola, och efter det följde Frida med hit. Vi käkade middag, och sen drog hon igen. Haha! Efter ett tag bestämde jag och Natalie, som förr i tiden, att fara på vallsberget. Jag skulle försöka mig på både skidor och bräda, men det gick jävlat åt helvete. Och idioterna som var med mig bromsa så det bara SPRUTA snö i nacken på mig. Fyfan vad kallt! Och sen försökte dom tvinga med mig i liften. vem fan tror dom att jag är? haha. Nä, skämta :) har varit en svinkul dag. Hoppas på fler sånna :) längesen jag mådde såhär bra. Iallafall, vid nio kom pappa och hämtade oss, och nu har jag suttit här ett ganska bra tag. Ska langa lite bilder, sen sova, mest troligt. Lång skoldag imorn, och efter det kommer Jesper hit! Puss :)


Alexander och Jimmy läser om Jokkmokksmarknaden. haha!


hot.


strallebabe ;-) haha!


Jespersamuelsson <3


Min prinsessa ;-)

Kommentarer
Postat av: narra

tack själv gullet!

2010-02-11 @ 23:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0